Illya PavlovLinkedin

jednatel

+420 731 544 584
illya.pavlov@acamar.cz

Lucie ValkováLinkedin

sales manager

+420 724 689 463
lucie.valkova@acamar.cz

Blanka RubišováLinkedin

sourcing manager

+420 725 945 457
blanka.rubisova@acamar.cz

Anna VacíkováLinkedin

senior recruiter

+420 773 993 450
anna.vacikova@acamar.cz

Michala VálováLinkedin

senior recruiter

+420 728 218 200
michala.valova@acamar.cz

Šárka BláhovcováLinkedin

recruiter

+420 721 954 799
sarka.blahovcova@acamar.cz

Lucie StaňkováLinkedin

recruiter

+420 724 271 755
lucie.stankova@acamar.cz

Tereza JarolímkováLinkedin

junior recruiter

+420 725 512 351
tereza.jarolimkova@acamar.cz

Jitka KličkováLinkedin

back-office administrátor

+420 727 969 677
jitka.klickova@acamar.cz

Tereza Simotová

back-office administrátor

+420 720 959 035
tereza.simotova@acamar.cz

Gabriela SkálováLinkedin

senior recruiter

+420 775 368 490
gabriela.skalova@acamar.cz

Lenka KotousováLinkedin

sales manager

+420 777 196 056
lenka.kotousova@acamar.cz

Kateřina PalečkováLinkedin

junior recruiter

+420 727 804 606
katerina.paleckova@acamar.cz

Flextronics

S Acamarem spolupracujeme již déle než rok a vždy v krátkém termínu dodal odborníky přesně vyhovující našemu zadání.

Proboston

S Acamarem jsme si sedli už od začátku. Řekli jsme si koho přesně potřebujeme. Obrovskou výhodou je, že nesleduje jenom zkušenosti potenciálního kandidáta, ale i jeho přístup a chování. A v neposlední řadě si představuje, zda daný člověk dokáže v našem dost složitém firemním ekosystémů fungovat.

Prazdroj

Blížil se go-live prvního pilotu a hledali jsme narychlo velmi zkušeného konzultanta - programátora pro migraci dat do nové aplikace pro Evropský Service Desk. Díky Acamaru za tři týdny už byl mezi námi v Anglii a migrace dat brzo zcela zmizela z Risk a Issue logu.

Cortis

Vždy mě těší, když mohu jednat s takovými profesionály, u kterých je serióznost a důvěrnost na předních místech, jakými jsou lidé z Acamaru. Málokdo umí tak pozorně naslouchat a snažit se hledat nejlepší možné řešení pro naše potřeby, jako to dělají právě oni.

FCR Media

S Acamarem spolupracuji rád, protože mi vždy dodá kvalitní a motivované lidi dle mých požadavků.

Deloitte

Je radost spolupracovat se skutečnými profesionály ve svém oboru.

Adastra

Acamar je mým klíčovým dodavatelem freelancerů na projektech, které nedokáži pokrýt vlastními zdroji. Tradičně s nimi doplňuji naše týmy tak, abychom plně pokryli zákaznickou poptávku. Flexibilita, rychlost reakce a hlavně schopnost dodat ty správné lidi, toho si cením nejvíc.

  • Vývoj a databáze

  • Budeme si rozumět, pokud... (17 16:07:48. 01. 2020)

    • Znáš Python 3 a máš zkušenosti s vývojem v OOP modelu – alespoň 3 realizované projekty.
    • Máš zkušenosti s následujícími knihovnami:
      • Reportlab, Cartopy, networkX, shapely, pyproj, matplotlib, fiona,
      • Numpy, (geo)pandas, sqlAlchemy, scipy, requests
    • Mluvíš plynule česky/slovensky a angličtinu zvládáš alespoň na středně pokročilé úrovni.
    • Máš rád agilní vývoj a vyhovuje ti samostatnost.

    Výhodu budeš mít, pokud...

    • Máš zkušenost s geoanalýzou, orientací v OpenStreetMap, orientací v RUIAN registru…

    Zaujalo tě to? Udělej první krok!

    Pošli nám CV nebo odkaz na Linkedin. Spojíme se s tebou a domluvíme se na dalších krocích. 

  • (15 00:00:00. 01. 2020)

  • (13 16:33:55. 01. 2020)

  • Co budete mít na starosti: (13 15:06:53. 01. 2020)

    • Integraci nových datových extraktů do DWH.
    • Integraci vyhodnocených dat do požadovaných reportů.
    • Automatizaci datových výstupů, resp. reportů.
    • Předávku vytvořených skriptů a struktur interním zaměstnancům.

    Budeme si rozumět, pokud:

    • Pracujete s SQL na pokročilé úrovni.
    • Znáte DWH a související nástroje. (výhodou)
    • Mluvíte plynně česky nebo slovensky a máte angličtinu alespoň na čtení technické dokumentace.

    Zaujali jsme Vás? Udělejte první krok!

    Pošlete nám Vaše CV nebo odkaz na Linkedin. Budeme se těšit!

  • Competences: (06 13:46:09. 12. 2019)

    • As web developer you will be responsible for the end to end design and delivery of client Websites and/or applications, working closely with clients, project managers and designers.
    • Using open source technologies such as Opencart or Magento for e-commerce through to Laravel or MVC frameworks to deliver business applications.

    Required Skills:

    • 2 years PHP Development Experience
    • Ecommerce / Opencart 2 & 3 / Magento 1 & 2
    • MVC Frameworks / Laravel
    • MySQL / Database
    • HTML / CSS / Javascript

    Core Skills:

    • Client facing experience
    • Excellent Verbal & Written Communication
    • Team Player
    • Attention to detail
    • Problem Solving

    Bonus Technical Skills:

    • Linux, Hosting & Plesk
    • Wordpress
    • Modern Front End Workflows
    • Used GIT or equivalent
    • Application Design

    Benefits Package:

    • 20 days’ holiday per annum, rising by 1 day per year to a maximum of 24 days.
    • Workplace Pension Contributions
    • Profit related bonus scheme (effective after probation period).

     

    Are you interested? Let us know!

    Send us your CV or Linkedin profile and we will contact you back.

  • (29 00:00:00. 11. 2019)

  • Responsibilities: (08 16:18:31. 10. 2019)

    Create user segments for International Direct Marketing campaigns in the campaign management tool IBM Unica: 

    • program SQL queries (using Teradata or Unica) 
    • provide Marketing campaign analysis
    • make recommendations and give advice for further targeting possibilities
    • escalate and manage potential technical problems
    • correspond with international stakeholders (Asia, Europe, US, Australia)
    • writing data selection scripts using Unica and Teradata SQL.
    • independently execute medium complexity DBM campaigns, higher complexity under supervision
    • setting up sensitive incentive offers
    • optimize data selection processes
    • query optimization
    • responsible for unit testing and general high quality of output 
    • provide support to both clients and internal teams.

    Essential Competencies:

    • database Programming
    • teamwork
    • accountability
    • analytical Ability
    • testing and Quality Assurance.

    Requirements:

    Education / Experience:

    • Undergraduate degree with minimum 2 years work experience in Database Marketing, data analysis or     Direct Marketing) or a customer analytics environment.
    • Excellent English language skills are a must – both written and oral

    Technical Skills / Competencies: 

    • Excellent SQL knowledge and hands-on experience is required.
    • Strong communication skills.
    • Highly organized and detail-oriented.
    • Ability to effectively manage multiple projects with a commitment to meeting project deadlines.
    • Well organized and able to manage multiple projects in a fast paced and demanding environment.
    • Work hard, manage work under pressure, measure progress in terms of results, and do not desire or require close supervision. 
    • Teamwork - it is essential for the team to have a close bond working together as one. 
    • Ability to learn and adapt quickly in continuously changing environment. 
    • Accountability - own your work. 
    • Well organized and able to manage multiple projects in a fast paced and demanding environment.

    Desired:

    • Experience with any of the software Unica ‘Affinium Campaign’, SPSS, SAS or Business Objects is a big plus. 
    • Experience using Adobe Campaign.
    • Experience using HTML5, XHTML, CSS3 programming skills.

    Are you interested? Let us know!

    Send us your CV or Linkedin profile and we will contact you back.

  • Co budeš mít na starosti: (26 15:23:07. 09. 2019)

    • ETL design, vývoj a testování (SAP Data Services).
    • Datové analýzy v oblasti Informačního Managementu a modelování.
    • Aplikace pokročilých technologií a metodik.
    • Přípravu projektových, odborných dokumentů a dalších výstupů.

    Budeme si rozumět, pokud máš:

    • Alespoň 2 roky zkušeností s návrhem a vývojem ETL.
    • Pokročilou znalost práce s SQL.
    • Dobrou znalost relačních databází a DWH (zkušenost se SAP HANA výhodou).
    • Zkušenost s datovým modelováním (znalost PowerDesigner výhodou).
    • Chuť učit se nové technologie.
    • Rád práci v mezinárodním týmu a umíte anglicky na pokročilé úrovni.

    Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?

    • Osaháš si špičkové technologie pod vedením expertů. Během pár měsíců extrémně vyrosteš v kompetencích.
    • Rychlý růst se ukáže i na mzdě.
    • Práci si zorganizuješ podle sebe. Pracovní dobu máme flexibilní a umíme se na lecčem domluvit.
    • Mobil, notebook, stravenky – to je samozřejmost. Stejně jako odborná, jazyková a soft skills školení.
    • Máme plochou strukturu a skvělé vztahy v týmu. Žádné zákulisní boje, jsme zvyklí se prostě domluvit.

    Zaujali jsme tě? Udělej první krok!

    Pošli nám tvé CV nebo odkaz na Linkedin. Následně se spolu spojíme a domluvíme se na dalším postupu. 

  • Responsibilities: (19 13:39:21. 10. 2018)

    • Requirement analysis
    • Solution design and programming
    • Participation in all phases of development lifecycle
    • Writing documentation and keeping it up-to-date

    Required experience:

    • Java SE/2EE
    • Spring Boot, Hibernate, Docker Swarm
    • Microsoft Azure, Microservice Architecture, REST API Services
    • Maven, GIT, Nexus, Jenkins, Jira, SCRUM, Confluence
    • SQL knowledge
    • Good English

    What we would appreciate:

    • NoSQL databases experience
    • Kubernetes 
    • Active Directory
    • IoT experience
  • Analýza

  • Nápň práce: (08 13:16:09. 01. 2020)

    • Konzultační a analytická práce na projektech portálového týmu
    • Návrhy řešení, identifikace a podchycení rizik
    • Příprava technické dokumentace a detailní specifikace (HLD, DD …)
    • Úzká spolupráce s vývojáři
    • Spolupráce s ostatními dodavateli a zadavateli
    • Podílení se na zlepšení stávajících postupů, procesů a systémů s ohledem na potřeby zadavatele

    Požadavky:

    • Orientace v portálových řešeních
    • Velmi dobré analytické myšlení
    • Pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost a schopnost týmové práce
    • Aktivní přístup, časová flexibilita a odolnost vůči zátěži
    • Český jazyk
    • Anglický jazyk (minimálně na úrovni porozumění technické dokumentace)

    Výhodou:

    • Java 8 a vyšší
    • Spring MVC, Spring Boot, PHP, Liferay Portal, Vue.js, Vuetify, Webpack
    • Zkušenost s komponentami Zuul, Eureka, Swagger, ElasticSearch
    • Relační databáze (Oracle, PostgreSQL)
    • UML a Enterprise Architect
    • Verzovací nástroje (GIT)
    • IntelliJ IDEA
  • Responsibilities: (21 14:34:09. 11. 2019)

    • Working with other areas of IT Services, business project management functions and external customers to ensure tasks are delivered in line with customer expectations.
    • Interacts with project teams, product managers and technical and customer groups as necessary to resolve process related problems and facilitate a way forward; will typically have broader  interaction with the customer in workshops and presentations as well as with Business IT staff in business related questions.
    • Gathers and manages business requirements, as well as user, functional, technical and process requirements for products, services and/or software applications.
    • Justifies their project/assignment in terms of context, benefits, options, costs, ROI, risks, dependencies & commitments, before any project is initiated.
    • Ensures project/assignment completion in accordance with the pre-determined scope, time, budget and quality; plan, prioritizes and communicates status of related tasks.
    • Generating presentations and documents/story lining.

    Requirements:

    • Strong technical background preferably with IT degree or equivalent work experienceVery good level of English (spoken and written).
    • Very strong in business process modeling, business and data analysis.
    • Experience with formalized business requirements analysis, incl. tools for requirement management.
    • Ability to analyze and decompose business needs into sets of IT requirements.
    • Demonstrable customer orientation - builds relationship and is trusted/sought for advice beyond own topic.
    • Excellent written and verbal communication skills - facilitates open dialogue and communication between stakeholders.
    • Strong ability to solve problems and propose suitable, alternative solutions.
    • Proactive; able to work independently on small projects, planning own time and resolving conflicts to achieve time, quality and budget.
    • Ability to present ideas in business-friendly and user-friendly language.
    • Flexible and capable of handling multiple tasks at once.

    Nice to have:

    •  Awareness of Forwarding and/or Freight business standards and processes.
  • Co od Vás očekáváme: (12 17:16:30. 11. 2019)

    • Alespoň 4 roky zkušenostní v oblasti analýzy IT projektů 
    • Znalosti metodik vývoje IS, UML a datového modelování
    • Samostatnost, pečlivost, dobrá komunikace 
    • Zkušenosti a velmi dobré znalosti z oblastí SOA, messagingu nebo EAI
    • Výhodou zkušenosti s integračními platformami
    • Výhodou znalost pojišťovacího prostředí

    Pracovní náplň:

    • Zapojení do všech fází analýzy a návrhu řešení od přípravných studií po návrh konkrétních datových toků
    • Zpracování analytických podkladů pro vývoj ve formě sekvenčních diagramů, návrhu datového toku, návrhu formátů dat a jejich mapování na zdrojový/cílový systém
    • Konzultace v průběhu vývoje a podpora během testování 
    • Možnost zapojit se do rozvoje architektruy integrační vrstvy
    • Dohled nad integrací mezi dotčenými systémy
    • Řešení konfliktů a požadavků na business transformace na jednotlivých rozhraních integrovaných systémů
    • Validace detailní specifikace na tvorbu rozhraní
    • Validace testovacích scénářů na integrované systémy 
    • Připomínkování plánu integračních testů 
    • Konzultace chyb z integračních testů 
    • Konzultace přípravy integračních testovacích prostředí 

    Zaujali jsme Vás?

    Pošlete nám vaše CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu. 

  • Co od Vás očekáváme: (12 16:56:25. 11. 2019)

    • Prokazatelné seniorní zkušenosti na pozici IT Business Analytika 
    • Vedení práce dalších analytiků
    • Znalost nebo zkušenost s návrhem business procesů (BPMN atp.)
    • UML, objektová analýza na pokročilé úrovni, RUP 
    • znalost datové analýzy 
    • znalost a aktivní práce v Enterprise Architect 
    • aktivní znalost anglického jazyka slovem i písmem (alespoň C1)
    • nutná znalost oblasti platebních karet, karetních schémat MasterCard a VISA
    • schopnost rychlé orientace v neznámém prostředí, flexibilita
    • komunikační dovednosti - schopnost komunikoat s vývojáři i obchodními jednotkami banky 

    Pracovní náplň:

    • Zapojení do všech fází analýzy a návrhu řešení v oblasti platebních karet
    • Zpracování analytických podkladů pro vývoj
    • Konzultace v průběhu vývoje a podpora během testování 
    • Analýza současného stavu a návrh optimálního řešení 

    Zaujali jsme Vás?

    Pošlete nám vaše CV nebo odkaz na LinkedIn. Spojíme se s vámi a domluvíme se na dalším postupu. 

  • (16 12:45:57. 07. 2019)

  • BI, DWH, Big Data

  • (15 00:00:00. 01. 2020)

  • (18 00:00:00. 11. 2019)

  • (13 14:31:43. 11. 2019)

  • (01 15:17:09. 10. 2019)

  • Co budeš mít na starosti: (26 15:44:38. 09. 2019)

    • Komunikaci se zákazníkem, sběr požadavků.
    • Vývoj a přípravu reportů v SAP BO (Lumira, WebIntelligence) a MS Power BI.
    • Tvorbu efektních dashboardů.
    • Přípravu projektových, odborných dokumentů a dalších výstupů.

    Budeme si rozumět, pokud máš:

    • Alespoň roční zkušenost v oblasti reportingu (znalost SAP BO výhodou).
    • Zkušenost s prací v SQL.
    • Znalost vizualizačních nástrojů – např. Power BI, Tableau…
    • Chuť učit se nové technologie (SAP Analytics).
    • Rád práci v mezinárodním týmu a umíte anglicky na pokročilé úrovni.
    • V sobě trochu kreativity a dobré komunikativní schopnosti.

    Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře?

    • Osaháš si špičkové technologie pod vedením expertů. Během pár měsíců extrémně vyrosteš v kompetencích.
    • Rychlý růst se ukáže i na mzdě.
    • Práci si zorganizuješ podle sebe. Pracovní dobu máme flexibilní a lze se na lecčem domluvit.
    • Mobil, notebook, stravenky – to je samozřejmost. Stejně jako odborná, jazyková a soft skills školení.
    • Máme plochou strukturu a skvělé vztahy v týmu. Žádné zákulisní boje, jsme zvyklí se prostě domluvit.

    Zaujali jsme tě? Udělej první krok!

    Pošli nám tvé CV nebo odlaz na Linkedin. Následně se spolu spojíme a domluvíme se na dalším postupu.

  • (10 13:36:21. 09. 2019)

  • (10 11:15:32. 10. 2018)

  • (20 15:51:20. 04. 2018)

  • Testing

  • Požadavky: (12 11:32:10. 12. 2019)

    • SOAP UI
    • SQL basics
    • Test analýza, exekuce testů
    • Jira, Confluence
    • Znalost Siebelu výhodou
    • Zkušenosti s testováním alespoň 1+ let
    • Zkušenosti s automatizací testování výhodou
    • Samostatnost, zodpovědný přístup

  • Požadavky: (12 11:27:48. 12. 2019)

    • SOAP UI
    • SQL basics
    • Test analýza, manuální testování, automatizované testování
    • Automatizace testů – znalost Java, Selenium, Selenoid
    • Jira, Confluence
    • Zkušenosti s testováním alespoň 1+ roků
    • Zkušenosti s integračními testy výhodou
    • Zkušenosti s automatizací testování výhodou
    • Samostatnost, zodpovědný přístup

  • Systémová administrace

  • (12 11:01:11. 11. 2019)

  • Others

  • (17 15:24:08. 01. 2020)

  • (10 15:11:15. 01. 2020)

  • (18 10:48:28. 12. 2019)

  • Responsibilities: (08 16:34:04. 10. 2019)

    • Ensure timely live to site dates of planned campaigns and manage the trafficking and targeting of graphical messages, in close collaboration with the campaign managers, as well as in-line with the overall agreed marketing calendar in these respective countries.
    • Work with external agencies and internal teams developing tools necessary to maintain consistently working online operations, while helping to drive the tools toward being “state of the art” content management systems, that are global scalability.
    • Manage external agency relationships, to ensure continuous improvements of established processes, review finished projects and develop lists of necessary future enhancements to processes / ways of working.
    • Work closely with the central Planning function to update on own resource levels, in line with the agreed support level needed to deliver the campaigns reflected in the marketing calendar.
    • Share progress on projects and/or innovations and manage stakeholder expectations in detail
    • Manage critical issues through to resolution.

     

    Experience:

    • 2+ years of online operations in an international online or ecommerce company, managing the operations for various channels, with increasing levels of responsibility.
    • Experience executing online operations and executing relationship marketing campaigns through online channels, driving proven business results and efficiency gains.
    • Proven track record of process improvement.
    • Seasoned at working with agencies, intimately familiar with their processes and expert at getting agencies to deliver the best work on time.
    • Proven experience of managing and delivering highly complex projects, working across multiple cross-functional teams, geographies and management levels.
    • Basic Web-related technical skills (HTML, CSS, XML, JavaScript) will be an advantage.
    • Technical understanding of how online operations work (content management systems, email delivery platforms, segmentation, targeting, tracking, ad serving platforms (e.g. MediaPlex, DoubleClick…), etc.).
    • Detail-oriented, highly organized and able to manage multiple tasks and projects simultaneously.
    • Highly numerate, possessing superior analytical skills.
    • Ability to succeed in a fast-paced environment with multiple competing priorities.
    • Ability to identify and understand peer and customer needs, build and maintain strong working relationships.
    • As all work-related communication is in English, the candidate absolutely must have full working proficiency in English.
    • Highly developed verbal, written and presentation skills with a keen eye for detail.

    Are you interested? Let us know!

    Send us your CV or Linkedin profile and we will contact you back. 

Zpět
Souhlasím se zpracováním osobních údajů. Tyto osobní údaje budou zpracovány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 679/2016 o ochraně osobních údaje, tzv. GDPR, a zákonem č. 101/2000 Sb. Souhlas je udělen společnosti Acamar Outsourcing Services, s.r.o. jakožto správci pro účely výběrového řízení na danou pracovní pozici a dále pro účely evidování mé osoby jakožto potenciálního zaměstnance u této či jiné společnosti. Souhlas se zpracováním osobních údajů platí do odvolání. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.
Acamar Outsourcing Services, s.r.o. je součástí holdingu Adastra Group SE.
kurzy